Regels van dit forum

Kennisbank! Per kleur / vachtmutatie / combinatie 1 topic. Lees ajb eerst even de aankondiging voor je post?
Sas
Oppermuis
Oppermuis
Contacteer:

Regels van dit forum

Bericht door Sas » ma feb 25, 2019 11:20 pm

Mij duizelt het regelmatig van alle kleur en vachtcombinaties. Hoe kan ik nou zien wat wat is en hoe heet dat ene ook alweer... Het is al even geleden en er zijn best een hoop onofficiële kleuren populair geworden. Gelukkig heb ik gemerkt dat ik niet de enige ben en hier kunnen we een mooie verzameling maken!

De bedoeling van dit forum-onderdeel is dat er per kleur / vacht / combinatie 1 topic gestart wordt. Bijvoorbeeld:

Rood
Rood satijn
Rood satijn langhaar

Alle combinaties een eigen bericht dus.

Als jij ook een rood satijn langhaar hebt, maar de topic is al gestart, reageer dan op dat topic met een foto van jouw rood satijn langhaar en maak niet nog een nieuwe aan.

Aan de starter wil ik dan ook vragen waaraan je ziet wat voor kleur- of vachtmutatie het is. En als je het weet ook hoe je deze verkrijgt, waar je het beste mee kan fokken om het in stand te houden. En wat nog meer mogelijkheden zijn (als je deze muis samen zet met een :?: :?: :?: dan heb je kans op :?: :?: :?: )
Als starter hoef je dat natuurlijk niet allemaal te weten, maar een ander kan dan misschien weer reageren met kennis over betreffende kleur / vacht.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb uitgelegd wat de bedoeling is :D
Life is more beautiful with animals in it

Afbeelding

☁ ▅▒░☼‿☼░▒▅ ☁

Plaats reactie